• Реклама
No Result
View All Result
Женский сайт
  • Звезды
  • Здоровье и спорт
  • Технологии
  • Рецепты
  • Любовь
  • Красота
  • Это интересно
  • Звезды
  • Здоровье и спорт
  • Технологии
  • Рецепты
  • Любовь
  • Красота
  • Это интересно
No Result
View All Result
Женский сайт
No Result
View All Result
Home Здоровье и спорт

Вживання цієї кількості гарячого напою може серйозно вплинути на холестерин

25.10.2024
A A
0
8
SHARES
800
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Дослідження за участю понад 21 000 людей віком від 40 років виявило, що зв’язок між вживанням кави та рівнем холестерину залежить від статі.

Нові дослідження показують, що вживання декількох чашок улюбленого гарячого напою може підвищувати рівень холестерину. Попередні дослідження вже натякали на те, що природні хімічні речовини в каві можуть бути пов’язані з підвищеним рівнем холестерину в крові, що є передвісником серцевих проблем і інсультів.

Останні дослідження показують, що не лише тип напою — наприклад, фільтрована кава чи міцний еспресо — але й кількість споживання, а також стать людини можуть значно впливати на рівень холестерину. За даними NHS, високий рівень холестерину виникає через надлишок жирної речовини в крові. Це часто пов’язано з дієтою, багатою на жирні продукти, відсутністю фізичних вправ, ожирінням, курінням та споживанням алкоголю, а також може бути спадковим.

Читайте також: Скільки людей можуть легко стати алкоголіками

Служба охорони здоров’я Великобританії радить знизити рівень холестерину шляхом переходу на здорове харчування та збільшення фізичної активності. Деяким людям також можуть бути призначені ліки, такі як статини.

NHS додатково попереджає: «Занадто високий рівень холестерину може блокувати кровоносні судини, збільшуючи ризик серцевих захворювань або інсультів. Високий холестерин зазвичай не викликає симптомів, і його можна виявити лише через аналіз крові».

Група норвезьких дослідників вивчала зв’язок між методами приготування кави та рівнем холестерину. Дослідження, опубліковане в журналі Open Heart, аналізувало дані понад 21 000 осіб віком від 40 років, які проживають у Тромсе, Норвегія.

Читайте також: Доведено: чоловікам шкідливо дивитися допізна футбол

Результати показали, що зв’язок між вживанням кави та рівнем холестерину змінювався в залежності від методу приготування та виявляв значні відмінності між чоловіками та жінками. Ті, хто споживав від трьох до п’яти еспресо на день, мали значно вищий рівень холестерину порівняно з тими, хто не пив еспресо.

Чоловіки, які пили таку кількість еспресо, мали вищі концентрації холестерину, ніж жінки. Подібні результати були отримані у тих, хто випивав шість і більше чашок кави з френч-пресу (також відомої як кип’ячена або пресована кава).

Споживання шести і більше чашок фільтрованої кави асоціювалося з підвищеним рівнем холестерину у жінок, але не у чоловіків. Водночас, значного зв’язку між розчинною кавою та рівнем холестерину не було виявлено.

Читайте також: Шість вітамінів, дефіцит яких потрібно встигнути заповнити за літо

Автори дослідження зазначили: «Найважливішим висновком є те, що вживання еспресо було значно пов’язане з підвищенням загального рівня холестерину в сироватці крові (S-TC)», додавши: «Цей зв’язок був більш вираженим у чоловіків порівняно з жінками».

«Кава, приготована за допомогою кип’ятіння або пресування, була пов’язана з підвищенням рівня холестерину в обох статей. Фільтрована кава мала незначний вплив на рівень холестерину у жінок», — зазначили дослідники, підкреслюючи глобальні наслідки, зважаючи на популярність кави.

Доктор Діпендер Гілл з університету Сент-Джордж, Лондон, зазначив, що ці відмінності можуть бути пояснені іншими факторами, які впливають на рівень холестерину, наприклад, певними стилями життя.

Джерело: Express Health

Читайте так-же

Лечение в клинике Топ Ихилов в Израиле
Здоровье и спорт

Лечение в клинике Топ Ихилов в Израиле

10.08.2026
0
791

Когда человеку требуется серьезное обследование или лечение онкологии в Израиле, на первый план выходят не только стоимость и сроки, но и профессионализм врачей, точность диагностики и возможность получить комплексную медицинскую помощь. Израиль...

Read moreDetails
Консультация врача эндокринолога онлайн — когда стоит обратиться и какие вопросы можно решить дистанционно

Консультация врача эндокринолога онлайн — когда стоит обратиться и какие вопросы можно решить дистанционно

21.07.2026
802

Терапевт в Чите как личный навигатор в вопросах профилактики и долголетия

20.07.2026
798

Програма «Ветеранський спорт»: як цифрові сервіси роблять фізичну активність доступнішою

02.07.2026
792
Лечение онкологии у доктора Стефански в Израиле

Лечение онкологии у доктора Стефански в Израиле

26.06.2026
793
Почему пациенты выбирают клинику Анадолу

Почему пациенты выбирают клинику Анадолу

25.06.2026
799
Мистецтво глибокого розслаблення разом з улюбленим СПА-салоном

Мистецтво глибокого розслаблення разом з улюбленим СПА-салоном

15.06.2026
798
Next Post
Звезда Бродвея подала на развод с мужем после слухов о романе с Хью Джекманом

Звезда Бродвея подала на развод с мужем после слухов о романе с Хью Джекманом

Популярное

Google показала Pixel 11 Pro, Pro XL і Pro Fold: що нового у флагманах

Google показала Pixel 11 Pro, Pro XL і Pro Fold: що нового у флагманах

13.08.2026
Более вкусного соуса вы еще не пробовали: старинный рецепт с уникальным вкусом для настоящих гурманов

Более вкусного соуса вы еще не пробовали: старинный рецепт с уникальным вкусом для настоящих гурманов

13.08.2026
Не Nvidia і не Microsoft. У кого ринок готовий інвестувати найбільше в еру ШІ – дослідження

Не Nvidia і не Microsoft. У кого ринок готовий інвестувати найбільше в еру ШІ – дослідження

12.08.2026
Сделает ваш отдых идеальным: 10 практических советов для путешественников в Албании

Сделает ваш отдых идеальным: 10 практических советов для путешественников в Албании

12.08.2026
Google представила конкурента AirTag – трекер Pixel Tag із UWB та автономністю до року

Google представила конкурента AirTag – трекер Pixel Tag із UWB та автономністю до року

12.08.2026

ТОП новости

  • Елена Тополя снялась для откровенного календаря после «слива» ее интимного видео (ФОТО)

    Елена Тополя снялась для откровенного календаря после «слива» ее интимного видео (ФОТО)

    11 shares
    Share 4 Tweet 3
  • Скандал после интервью о разводе: первая жена Фединчика и Ксения Мишина жестко раскритиковали Денисенко

    12 shares
    Share 5 Tweet 3
  • Елена Тополя впервые прокомментировала пикантные кадры со «слитого» видео: «Я впервые пробовала это»

    8 shares
    Share 3 Tweet 2
  • «Начало – я сижу пью, конец – меня еб**т жирный дед. Меня изнасиловали»: переехавшая в россию звезда сериала «Школа» сделала громкое признание

    54 shares
    Share 21 Tweet 13
  • «Я вам покажу»: Тополя пригрозила обидчикам после секс-скандала

    8 shares
    Share 3 Tweet 2
  • О нас
  • Политика конфиденциальности
  • Sitemap
  • Реклама
  • Контакты
Реклама: digestmediaholding@gmail.com Telegram/WhatsApp/Viber: +972546406116

Использование любых материалов, опубликованных на сайте Womenbox.net, допускается исключительно при наличии активной и корректной ссылки на источник. Это правило действует для всех пользователей и партнёров, а также для интернет-изданий, которые распространяют наши материалы на своих площадках.

Онлайн-СМИ обязаны размещать прямую и открытую для поисковых систем гиперссылку, чтобы алгоритмы поисковиков могли корректно определять оригинал публикации. Такая ссылка должна быть добавлена либо в подзаголовок статьи, либо в её первый абзац — это обязательное условие для правомерного использования контента ресурса.
Редакция Womenbox.net информирует, что мнения авторов материалов могут не совпадать с официальной позицией сайта. Вся ответственность за достоверность, актуальность и содержание опубликованных или перепечатанных материалов полностью лежит на авторах или ресурсах, которые их воспроизводят. Администрация сайта не несёт ответственности за возможные последствия использования этих данных третьими лицами.

© 2005-2026 Женский сайт Вуменбокс. All rights reserved.

No Result
View All Result
  • Звезды
  • Здоровье и спорт
  • Технологии
  • Рецепты
  • Любовь
  • Красота
  • Это интересно

Использование любых материалов, опубликованных на сайте Womenbox.net, допускается исключительно при наличии активной и корректной ссылки на источник. Это правило действует для всех пользователей и партнёров, а также для интернет-изданий, которые распространяют наши материалы на своих площадках.

Онлайн-СМИ обязаны размещать прямую и открытую для поисковых систем гиперссылку, чтобы алгоритмы поисковиков могли корректно определять оригинал публикации. Такая ссылка должна быть добавлена либо в подзаголовок статьи, либо в её первый абзац — это обязательное условие для правомерного использования контента ресурса.
Редакция Womenbox.net информирует, что мнения авторов материалов могут не совпадать с официальной позицией сайта. Вся ответственность за достоверность, актуальность и содержание опубликованных или перепечатанных материалов полностью лежит на авторах или ресурсах, которые их воспроизводят. Администрация сайта не несёт ответственности за возможные последствия использования этих данных третьими лицами.

© 2005-2026 Женский сайт Вуменбокс. All rights reserved.